Досије издања Маркетинг прехрамбених производа Сања Митић, Гаљина Огњанов (уредници).. Product #: 978-86-6047-160-6 based on 0 reviews Regular price: 550 RSD 550 RSD

Маркетинг прехрамбених производа

Сања Митић, Гаљина Огњанов (уредници)

550 RSD 
Цена: 360 RSD

- +

Додај у листу жеља

Књига Маркетинг прехрамбених производа представља зборник радова аутора који су се до сада највише бавили различитим аспектима производње и продаје, као и потрошње хране. Први део књиге се бави економским и пословним аспектима тржишта хране, док други део у фокус ставља потрошаче и комуникацију с њима путем означавања прехрамбених производа различитим врстама ознака.

спецификација
Број страна 152
Суиздавач
Формат 14x20
Нема коментара за овај производ.
Напиши коментар
ЛошеОдлично